Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design vyhlídkového plavidla.
Lekeš, Jakub ; Kobosil, Karel (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Podstatou této práce je nalezení vhodné alternativy k  současnému stavu v oblasti říčních vyhlídkových plavidel. Cílem je pak vytvořit objekt, který cestujícím nabízí adekvátní a atraktivní prostředí, kde by trávili volné chvíle a který by zároveň byl vhodným doplňkem místa, kde se nachází.
Prodejní internetový informační systém
Šibřina, Ondřej ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Dittrich, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci prodejního internetového informačního systému, který umožňuje objednávat zboží (jako tradiční elektronický obchod) a vést veškerou agendu spojenou s vyřizováním těchto objednávek. Tento systém zároveň implementuje funkce, které zjednodušují provozovateli chod internetového obchodu (vedení skladové evidence, fakturace, expedice). Zabývá se návrhem a implementací SEO optimalizované aplikace, která je zároveň plně lokalizovaná. Tato bakalářská práce se dále zabývá moderními prvky tvorby webových aplikací, které byly při návrhu a implementaci systému použity (frameworky, databázové mappery apod.)
Prodejní internetový informační systém
Šibřina, Ondřej ; Rogalewicz, Adam (oponent) ; Dittrich, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci prodejního internetového informačního systému, který umožňuje objednávat zboží (jako tradiční elektronický obchod) a vést veškerou agendu spojenou s vyřizováním těchto objednávek. Tento systém zároveň implementuje funkce, které zjednodušují provozovateli chod internetového obchodu (vedení skladové evidence, fakturace, expedice). Zabývá se návrhem a implementací SEO optimalizované aplikace, která je zároveň plně lokalizovaná. Tato bakalářská práce se dále zabývá moderními prvky tvorby webových aplikací, které byly při návrhu a implementaci systému použity (frameworky, databázové mappery apod.)
Československá námořní plavba
Mičková, Monika ; Županič, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Michaela (oponent)
Resumé Diplomová práce Československá námořní plavba se snaží čtenáři přiblížit základní informace o existenci tohoto podniku. Její důraz není kladen jen na historickou stránku Československé námořní plavby, ale na komplexní přehled o fungování a procesu obchodování Československa s Čínskou lidovou republikou. Taktéž je zde vyzdvižena kulturní složka námořnického řemesla v podobě různých zvyků, tradic a legend. Tato práce je rozčleněna do tří tematických celků z nichž každý obsahuje jednotlivé kapitoly a podrobnější podkapitoly. V prvním celku je obsažena stručná historie a vznik spolu s postupným zánikem Československé námořní plavby. Historie se zde opírá pouze o samotný chod námořní plavby, nikoliv o historické pozadí vztahů Československa s Čínskou lidovou republikou, popřípadě ekonomických a politických situacích v obou zemích. Jsou zde uvedena základní fakta potřebná k vytvoření uceleného obrazu. V dalších částech je zmíněna technická a popisná stránka obchodních nákladních lodí. Dále pak povinné vzdělání, úkoly a povinnosti československých námořníků. Poslední část se týká námořních zvyků a tradic, které se v průběhu času vyvinuly na zaoceánských lodích. Tato práce má čtenáři poskytnout celkový obraz nejen o Československé námořní plavbě, ale i o radostech a strastech československých námořníků.
Design vyhlídkového plavidla.
Lekeš, Jakub ; Kobosil, Karel (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Podstatou této práce je nalezení vhodné alternativy k  současnému stavu v oblasti říčních vyhlídkových plavidel. Cílem je pak vytvořit objekt, který cestujícím nabízí adekvátní a atraktivní prostředí, kde by trávili volné chvíle a který by zároveň byl vhodným doplňkem místa, kde se nachází.
Nový ekonomický potenciál Arktidy
Denis, Tadeáš ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Machytka, Daniel (oponent)
Zaměřením této bakalářské práce je otázka ekonomického využití arktického regionu. Zabývá se přírodními podmínkami Arktidy, příčinami a důsledky klimatických změn a jejich dopady na potenciální ekonomické využití Arktidy. Popisuje také regionální uskupení Arctic Council. V další části jsou rozebrány možnosti jednotlivých oblastí: těžba ropy, zemního plynu a nerostných surovin, námořní doprava, rybolov a turismus. Vposlední kapitole jsou předloženy výsledky rozhovoru s britskou geoložkou působící v Dánském klimatickém centru.
Vývoj československé lodní dopravy na Labi v letech 1948 až 1964
Pazderková, Hana ; Jakubec, Ivan (vedoucí práce) ; Soběhart, Radek (oponent)
Diplomová práce analyzuje vývoj lodní dopravy na Labi v letech 1948 až 1964. Zaměřuje se především na postavení Labe v dopravní infrastruktuře státu. Hodnotí československou zahraniční plavbu na Labi, projekty na splavnění řeky a zavádění inovací v labské plavbě. Věnuje se znárodnění podniku Československá plavba labská, vzniku monopolu a spojení Československé plavby labské s Československou plavbou oderskou. Součástí diplomové práce je také komparace výkonů a dalších ukazatelů Československé plavby labsko-oderské s Československou plavbou dunajskou a komparace množství přepraveného říční, železniční a silniční dopravou. Práce se zabývá se také vývojem struktury přepravovaného zboží a důvody pro její změnu.
The position of the Port of Hamburg in the Czech foreign trade
Smiková, Denisa ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je definovat postavení přístavu Hamburk v českém zahraničním obchodě. První část práce popisuje komoditní a teritoriální strukturu zahraničního obchodu České republiky, druhá část je zaměřena na dopravu, její druhy no zejména na námořní přepravu. Tady jsou popsány typy plavidel, realizace přepravy, subjekty působící na námořním trhu, pravidla upravující vztahy mezi subjekty a používané dokumenty jako konosament a Charter Party. Jsou tam uvedeny důležité mezinárodní organizace působící na tomto trhu a popsána funkce přístavu v mezinárodním obchodě. Třetí část je zaměřena na konkrétní přístav Hamburk, kde jsou uvedeny informace o jeho zprávě, terminálech a důležité ukazatele za rok 2011. Nakonec jsou zmíněny vzájemné vztahy České republiky a hamburského přístavu, konkrétně Versailleská dohoda a zastoupení přístavu v Praze.
Analýza logistické části Lend-lease Act (Public Law 77-11)
Veselý, Ondřej ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Diplomová práce rozebírá problematiku pomoci převážně Spojených států v rámci zákona o půjčce a pronájmu v období druhé světové války. Teoretická část se zabývá historickými souvislostmi a ekonomicko-politickým rámcem vzniku programu s důrazem na USA. Následuje část věnovaná kvantifikaci celkového rozsahu. Velká část práce řeší otázky pomoci Sovětskému svazu. Důraz je kladen nejen na složení, ale hlavně na problematiku logistiky. V návaznosti na historické souvislosti je prostor věnován čtyřem hlavním přepravním koridorům, u kterých je analyzována vytíženost v čase, materiálové toky a způsob dopravy.
Lodní doprava na kanálu Rýn - Mohan - Dunaj
Charousková, Lucie ; Novák, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá lodní dopravou na kanálu Rýn-Mohan-Dunaj. Analýza začíná posouzením lodní dopravy v Evropě, krátce popisuje její vývoj a základní pojmy, které s vodními cestami souvisí. V závěru první části je uvedeno srovnání jednotlivých dopravních prostředků. Druhá kapitola je věnována předchůdcům kanálu Rýn-Mohan-Dunaj a důvodům jejich stavby. Při bližším pojednání o stavbě kanálu RMD jsou popsány také důležité instituce působící v této oblasti. K nim patří především Rhein-Main-Donau AG, Deutsche Wasserstraßen- und Schifffahrtsverein Rhein-Main-Donau e.V. a Wasser- und Schifffahrtsdirektion Süd. Třetí kapitola diplomové práce analyzuje lodní dopravu na kanálu RMD a na německé části Dunaje z hospodářsko-geografického pohledu. Zohledněny jsou přitom nejen rozdíly plavby na Rýnu, kanálu RMD a Dunaji samotném, ale i výše poplatků za plavbu po kanálu RMD a průjezd plavebními komorami. Kromě toho je význam kanálu RMD posuzován také z dopravně-geografického hlediska. Porovnány jsou i prognózy se skutečně přepravenými objemy nákladu. Současná situace je představena na příkladu množství nákladu přepraveného prostřednictvím kanálu RMD v posledních několika letech. V závěru práce je popsán problémový úsek mezi městy Straubing a Vilshofen a možné řešení odstranění tohoto omezujícího faktoru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.